Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Przy każdym zamówieniu składanym przez Internet konsumentowi przysługuje prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki. W takiej sytuacji proszę o przesłanie zgłoszenia pod adres email: elapsum.kontakt@gmail.com

 

W zgłoszeniu proszę o podanie swoich danych (podawanych przy zamówieniu), przyczyny zwrotu (opcjonalnie) oraz numeru rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone środki. Następnie proszę nadać zakupiony towar przesyłką kurierską lub doręczyć osobiście.

Dane adresata do zwrotu:
IMKER 
Szczebrzeska 55, 
22-400 Zamość

14-dniowy termin do zwrotu należy rozumieć w ten sposób, że od dnia odbioru przesyłki do momentu nadania zwrotnej przesyłki kurierskiej lub osobistego zwrócenia produktu nie może minąć więcej niż 14 dni. Przelew zwrotny następuje po doręczeniu zwracanego produktu.

 

Proszę pamiętać, że książki nie można zwrócić po jej uszkodzeniu. Zwrot kosztów przesyłki obejmuje tylko najtańszą oferowaną formę przesyłki do klienta i nie obejmują dodatkowej usługi pakowania towaru. Zwrotom nie podlegają także ebooki.

W przypadku zwrotu książki z zestawu (książka + ebook), od kwoty zwrotu odjęta zostanie cena ebooka.

 

REKLAMACJA

Jeżeli doręczana przesyłka jest uszkodzona, to proszę bezzwłocznie zrobić zdjęcie zawierające w kadrze otwarte opakowanie oraz uszkodzenia towaru. Jeżeli formą doręczenia jest przesyłka kurierska, to proszę jej nie przyjmować (dostawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w trakcie przewozu). Odmowa przyjęcia uszkodzonej przesyłki kurierskiej daje prawo kupującemu do żądania zwrotu wszystkich kosztów zakupu i dostawy, lub dostarczenia nowego towaru na koszt sprzedającego.

Następnie proszę postępować tak, jak przy zwrocie towaru, załączając do wiadomości ww. zdjęcie. Aby odzyskać środki za uszkodzoną przesyłkę konieczne jest wysłanie takiego zgłoszenia w przeciągu najwyżej 3 dni od daty odbioru przesyłki. Szybkie zgłoszenie stanowi dowód, że towar był uszkodzony już podczas dostarczenia.

Jeżeli doręczana przesyłka nie jest uszkodzona, a mimo to dostarczony produkt posiada wady (np. zaplamione strony), kupujący może domagać się wymiany towaru (warunkiem jest zwrot uszkodzonego towaru - w przypadku wady poważnej koszty zwrotu pokrywa sprzedający) lub obniżenia ceny. Trzeba pamiętać, że wada towaru musi występować w chwili sprzedaży i należy ją zgłosić bezzwłocznie (nie później, niż w przeciągu 3 dni od ujawnienia się wady). Wady nieistotne (takie jak niewielkie uszkodzenia krawędzi okładki) nie mogą być przedmiotem reklamacji.

Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera i potwierdź subskrypcję, żeby otrzymać darmową próbkę książki "Elapsum - Turkus i Purpura, Tom I: Eskalacja" (strony od 1 do 100)
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl